Kamis, 19 Desember 2013

cara menurunkan berat badan tanpa olahraga dengan cepat

cara menurunkan berat badan tanpa olahraga dengan cepat bاز دست دادن وزن به تعداد ایده آل است گرفتن بسیاری انجام می شود. نه تنها به خاطر خواسته های شیوه زندگی و پشتیبانی از ظاهر، بلکه بهبود کیفیت مراقبت های بهداشتی . در عوض از شما نظر گرفتن هر گونه عوارض جانبی دارو مشخص نیست، استفاده از این راه آسان !

باب هارپر ، یک مربی که بزرگترین بازنده پخش در ایالات متحده به اشتراک گذاشتن یک راز کوچک این ساده، گزارش شده توسط نابغه زیبایی. باب توانسته است به از دست دادن وزن بسیاری از مردم. در حال حاضر، نوبت شما است !

1 . نوشیدن آب سفید
آب منبع از یک معجزه است و این معجزه می تواند به شکل بدن خود را تغییر دهید. هر روز صبح ، شروع به فعالیت با یک لیوان بزرگ آب است. آره ، عینک بزرگ است. نوشیدن با اندازه روند سوخت و ساز آغاز خواهد شد. شما همچنین می توانید آب قبل از غذا خوردن نوشیدنی . این راه آسان و مطمئن به معده احساس کامل قبل از غذا خوردن است ، بنابراین شما نمی خواهد پرخوری .

2 . مصرف پروتئین
هر روز پروتئین به اندازه مصرف کنید. مصرف پروتئین در صبحانه ، ناهار و شام . البته فراموش کردن مصرف کربوهیدرات ها و چربی خوب نیست. پروتئین را می توان از گوشت، مرغ ، ماهی، تخم مرغ، شیر ، آجیل ، از جمله تمپه و آجیل به دست آمده .

3 . جلوگیری از صبحانه SWEET
در صبح، تعداد زیادی از کالری را از طریق نوشیدنی های خود قرار داده است. این است که ، تا آنجا که ممکن است شما نوشیدنی های شیرین در صبح مصرف نمی کند. اطلاعات کامل اینجا کلیک کنید

4 . می دانم آنچه شما بخورید
خوردن است فقط برای قرار دادن مواد غذایی، جویدن و بلع نیست. شما باید بدانید که چه می رود به بدن است. خواندن تمام اطلاعات بر روی برچسب های تغذیه، مقدار کالری ، از جمله ترکیب کربوهیدرات ها، چربی و پروتئین .

5 . مصرف یک بار در منو WEEK مورد علاقه های شما
مواد غذایی علاوه خوشمزه معمولا در چربی و کالری بالا است. مصرف غذا به غذای مورد علاقه در دسترس نباشد چیز خوبی نیست ، زیرا زمانی که بدن شما خواست تا از آن لذت ببرید ، شما مقدار زیادی غذا بخورند .

بنابراین، آن بهتر خواهد بود اگر شما از بین بردن زبان یک بار در هفته . ایجاد یک روز خاص که در آن شما می توانید غذاهای مورد علاقه را بدون احساس گناه لذت ببرید. اما به یاد داشته باشید ، به این معنا نیست که شما می توانید "بد" در طول یک روز بخورند، اما تنها به خوردن یک وعده غذای خوب در یک روز.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar