Sabtu, 03 Mei 2014

cara ampuh mengecilkan perut tanpa olahraga

cara ampuh mengecilkan perut tanpa olahraga Как да се свие стомаха без упражнения можете да направите така, че да се избегнат някои храни, които могат да предизвикат повишена корема подути , а също и някои храни, които могат да се справят с разширени стомаха.

Както и да намалите теглото си , за да бъде в състояние да получите идеален тънък стомахът не изисква време , усилия и търпение. Но , като направите малка промяна в диетата си, след което можете да направите големи промени , така че стомахът изглежда тънък и по-тънък . Не мога да чакам да го изпробвате ? Отидете да видите преглед в пълен размер по-долу.

Ако храната, консумирана
Консумацията на здравословни храни
Диета не означава, че не се яде изобщо , просто трябва да се яде 5-6 пъти, но на малки порции . Като не яде и гладува то ще се натрупват повече мазнини и по-бързо . Освен това, ако не ядете изобщо , след това метаболизма на тялото могат да бъдат нарушени. За да се ускори метаболизма на тялото , трябва да се консумират здравословна диета, богата на протеини , добри мазнини и сложни въглехидрати.

За приема на протеин може да включва бобови растения , като грах, соя , бадеми , лешници, орехи , също са източници на животински протеини като мляко или нискомаслено кисело мляко , пиле , яйца, и постно месо , както и богат източник на протеин , който е също и здравословни мазнини като риба .

Що се отнася до източник на здравословни мазнини , можете да го получите от зехтин , ленено масло , слънчогледово масло, както и авокадо .

За източник на въглехидрати , консумация на храна като кафяв ориз , цяло зърно , или плодове като грозде , ягоди , ябълки и зеленчуци като спанак и др.

Изберете здрави напитки
Здравословни напитки като кисело мляко напитки, плодови сокове , зеленчукови сокове и ниско съдържание на мазнини мляко. Тъй като съществуват няколко напитки, които съдържат достатъчно високи калории като безалкохолни напитки, сироп или алкохол може да направи корема повече разширени .

Пиенето на минерална вода е достатъчно
Водата в тялото служи за улесняване на храносмилателната система и метаболизма , както и улесняване на по-доброто усвояване на хранителните вещества . Поради това е достатъчно за минерална вода в организма е много важно да се консумират осем чаши минерална вода на ден.

Храни да се избягва
Raw храна и големи порции
Сурови храни и храни с голяма част от храносмилателния ви тракт могат да се разширяват с допълнителен обем . Хранителните вещества , получени от половин чаша варени моркови , се равнява на една чаша сурови моркови . Поради това, консумацията на зеленчуци, които са били обработени , за да задоволят хранителните нужди.

Храни с високо съдържание на натрий
Обикновено натрий или сол или подправка често се срещат в преработени храни. Натриев има свойства, които могат да привлекат вода. Избягвайте консумацията на натриев по-висока от обичайните количества , тъй като тя може да ви спести повече течност може да доведе до чувство на летаргия , тялото изглежда по- подута и наднорменото тегло вода.

дъвка
Оказва се, че честото дъвката също може да даде разширени корема. Това е така, защото много на поглъщане на въздуха и остана в стомашно-чревния тракт, като резултат на дъвка . Уловеният въздух може да причини повишаване на налягането , и подуване на корема бъде страхотно.

Избягвайте нездравословна храна
Бързо хранене , шоколад и закуски като чипс и други подобни нямат хранителна стойност на всички. Но да се избегнат тези храни , защото той може да направи стомаха ви по-раздута . Превключете към консумират повече питателни храни за организма .

Веднага прави промени в начина на живот , за да се избегнат някои от диетата може да доведе до все по- разширени стомаха и да го замени с някаква диета, се препоръчва по-горе. На добър час!

Tidak ada komentar:

Poskan Komentar