Senin, 05 Mei 2014

cara membakar lemak tanpa olahraga

cara membakar lemak tanpa olahraga За да бъде в състояние да гори мазнини , кардио упражнение е всъщност един от упражнения, които могат да дадат максимален резултат . И все пак много хора, които не разполагат с много свободно време да правя кардио тренировки .

С натрупването на изгаряне на мазнините разбира се да отслабнете малко по малко да се насочите е достигнал идеалното тегло . За да се създадат такива неща , разбира се, че ще трябва да се направят някои упражнения, които са ефективни за остъргване на излишните мазнини .
Как да изгаря мазнините


За тези, които не разполагат с много свободно време , тук имате нужда от само 9 минути всеки ден, за да бъде в състояние да изгаря мазнините оптимално. За да започнете , следвайте някои от следните съвети, цитиран от duniafitnes.com .

Скачането Squat За 15 Секунди

Как да го направите:

    Първо, да клякам позиция Up чрез бедрата са успоредни на пода.
    Преглед на снимки , както и, прави скокове в небето.
    След това се върнете в изходна позиция , за да направи скок отново.

Step Up За 15 Секунди

Как да го направите:

    Вземете изправено положение с тялото си изправено и двете си ръце , поставени в непосредствена близост до кръста.
    В десния крак беше на пейката и левия крак все още на пода .
    После повиши левия си крак на пейката и след това долната част на гърба .
    Повторете движението както на картинката , както и след това ви харесва редуват с десния си крак , за да изпълнява тези движения .

Супермен за 15 секунди

Етапи на изпълнение

    Позиция лице на пода с ръце и крака изправеното положение , както е показано .
    След това повдигнете ръцете и краката , така , подобни на движението на летене.
    Долната част на гърба след това повторете това движение.


За 15 секунди Plank Punch

Как да го направя

    Първата стъпка , за да заеме позицията на тласък нагоре .
    Body тежест концентрира в ръцете си .
    След това вдигнете дясната си ръка напред с ръце стисна позиция. Свалете дясната ръка обратно към първоначалната си позиция.
    Повторете движението за лявата ръка .


Squat Thrust за 15 секунди

Как да го направите:

    От изправено положение , по-ниски тялото, като по време на движение, клек с двете си ръце право надолу почти залепване на пода.
    Второ крак скочи обратно към вдигне позиция , както е показано .
    От позиция на лицева опора , скочи с двата крака напред, докато обратно в изходна позиция и повторете движението на върха.
    Почивай 60-90 секунди .


Можете да повторите горните пет упражнения три пъти с пауза от 60 секунди между вериги да бъдат над 9 минути. Забавлявайте се !

Tidak ada komentar:

Poskan Komentar