Selasa, 06 Mei 2014

cara mengecilkan perut bawah setelah melahirkan

cara mengecilkan perut bawah setelah melahirkan Как да се свие стомаха , особено в долната част на корема може да бъде много лесно , ако се съсредоточи и да го направя искрено . Тъй като повечето хора, които не успяват да се свие стомаха са тези, които правят полу- половина, недисциплинирани и мързеливи . Ето защо вие трябва да направите, е да се създаде програма, която продължи menerut hinga тънък цели стомаха могат да бъдат постигнати .

Не само хората, които имат корема мазнини , който иска да има красива корема . Има и хора , които вече имат плосък корем , но все пак искат SixPack стомаха , така че тя може да подобри самочувствието . За да се свие на долната част на корема , има някои упражнения, които можете да опитате у дома, без да се налага да отидете на фитнес . Иди да видиш упражненията да се свива долната част на корема под цитиран от duniafitnes.com

Първото нещо, което трябва да направите, за да се обучават на долните коремни мускули е основното ниво на обучение, за да знаят това. Ето някои основни движения, за да упражнят правото на долната част на корема .

Reverse Crunch

Това упражнение трябва да се направи на една пейка спад. Първата стъпка, за да легна на пейката , след това се уверете, че гърба си не се изви . След това , движението бавно повдигнете коленете към гърдите си, като договаряща долните коремни мускули. Махни крака си и повтаря, докато някои от това може да бъде направено set.Latiha

Leg Walks

За да изпълните крак разходки , можете да лежите на гърба си, но ръката все още са пъхнати под хълбоците , за да се уверите, че гърба си изправен . След това повдигнете двата крака като на снимката , без огъване на коляното на 90 градуса от пода. След това извадете единия крак на пода бавно, но не докосват пода , докато само на няколко сантиметра над пода. Поддържане на тази позиция в продължение на няколко минути , след като той бе доведен обратно към горната част на крака на 90 градуса . Направи го отново за другия крак . Можете да направите това упражнение 8-10 пъти за двата крака.
Долната част на корема упражнения са много сложни , не само специализирана стомаха сам, но също така включва сила крак. Можете да комбинирате тези упражнения с кардио упражнения, така че освен че е в състояние да направи по- плосък корем също могат да загубят максимално тегло . На добър час!

Tidak ada komentar:

Poskan Komentar