Kamis, 27 Februari 2014

contoh surat lamaran kerja di bank mandiri

contoh surat lamaran kerja di bank mandiri Nedan kan vara en referens för dig som vill söka jobb som utbildare eller lärare . I själva verket många människor som vill bli lärare , i synnerhet tjänstemän . På grund av att få positionen , tros bringa välstånd till hans liv . I själva verket ger regeringen välfärd för lärare som har ställning som tjänstemän genom att ge grundlön och andra ersättningar.

Du kopierar levande Lamara prov brev nedan och skräddarsy med din personliga information som du har . Glöm inte att bifoga stödfiler så att du kan godkännas som lärare på skolan institution du vill . Om du planerar att ansöka som lärare , då kan du se ett urval brev nedan som referens .

Med hälsningar ,
Jag härmed göra ansökan om en jobbansökan till att bli ett skollärarlönerpå Mr / Mrs bly , som för mina personuppgifter på följande sätt :

Namn : Zabir Al Ahsan S.Pd
Ort och Födelsedatum : Berastagi , 15 Mar 1985
Kön: Man
Religion : Islam
Senast Utbildning : S - 1 engelska institutionen
Adress : Jl . Rose gränd , 91 Banyuwangi

Baserat på ovanstående , jag har för avsikt att ansöka om ett jobb för att bli lärare i de skolavgifter som Mr / Mrs leder idag . För er , jag bifoga:

1 . Foto kopia av förra diplom 1 ark
2 . Foto kopia av utskriften av betyg 1 ark
3 . Foto kopia av ID-kort 1 ark arbetssökande
4 . Kopia av ID-kort 1 ark
5 . Fotografera storlek 3 x 4 cm 2 st

Således skapade jag detta brev i sanning , för er uppmärksamhet och visdom Mr / Mrs jag säga tack .

 Enkelt och mycket praktiskt är inte det ? Bara kopiera och definitivt bo över dokument och du kan få en ny jobbansökan brev för omedelbar skola du skicka den till byrån du ska. Förhoppningsvis lyckades och lycka employess Jobbansökan Brev Sample Lärare ovan

Tidak ada komentar:

Posting Komentar