Rabu, 26 Februari 2014

contoh surat lamaran kerja yang baik

contoh surat lamaran kerja yang baik më poshtë mund të jetë një referencë për ju të cilët janë të duan të aplikojnë për një punë si një mësues apo mësues . Në të vërtetë shumë njerëz që duan të jetë një mësues , sidomos nëpunësit civilë . Për shkak të të marrë pozicionin , besohet të sjellë prosperitet të jetës së tij . Në të vërtetë , qeveria siguron mirëqenie për mësuesit të cilët kanë statusin e nëpunësit civil duke i dhënë pagën bazë dhe shtesat e tjera .

Ju jetojnë kopjoni letër Lamara mostër më poshtë dhe rregulloje me të dhënat tuaja personale që ju keni . Mos harroni të bashkëngjitni mbështetur fotografi në mënyrë që ju mund të pranohet si mësimdhënës në institucionin e shkollës që ju dëshironi . Nëse jeni duke planifikuar për të aplikuar si një mësues , atëherë ju mund të shihni një letër të mbuluar mostër më poshtë si një referencë .

Me fala ,
Me këtë të bëjë aplikim për një aplikim për punë për të bërë një pagat e mësimdhënësve e shkollës në avantazh Z. / Znj , si për të dhënat e mia personale si vijon :

Emri : Zabir Al Ahsan S.Pd
Vendi dhe Data e Lindjes : Berastagi , 15 mars 1985
Gjinia : Mashkull
Feja : Islam
Edukimi i Fundit : S - 1 Departamenti English
Adresa : Jl . Rose rrugicë , 91 Banyuwangi

Bazuar në sa më sipër , unë ndërmend për të aplikuar për një punë për t'u bërë një mësues në tarifat shkollore që Z. / Znj çojë sot . Për shqyrtim tuaj , unë fus :

1 . Fotokopje e fundit diploma 1 fletë
2 . Foto kopje e transkriptit të notave 1 fletë
3 . Fotokopje e punëkërkuesve kartë identiteti 1 fletë
4 . Kopja e letërnjoftimit 1 fletë
5 . Madhësia Fotografi 3 x 4 cm 2 copë

Kështu kam krijuar këtë letër të mbuluar në të vërtetë , për vëmendjen tuaj dhe urtësinë e Z. / Znj Unë them shumë faleminderit .

 E lehtë dhe shumë praktike nuk është ajo? Vetëm të kopjoni dhe patjetër të qëndrojnë mbi dokumente dhe ju mund të ketë një letër të re e aplikimit të punës për shkollë të menjëhershëm ju të dërguar atë për agjencinë ju do . Sukses Shpresojmë dhe punonjes i mirë fat Job Application Letër Mësues Shembull më lartë

Tidak ada komentar:

Posting Komentar