Sabtu, 22 Maret 2014

benefits of cucumber bodybuilding

benefits of cucumber bodybuilding Το αγγούρι είναι μια υφέρπουσα αμπέλου που οι ρίζες στο έδαφος και μεγαλώνει καφασωτά ή άλλα υποστηρικτικά πλαίσια , τυλίγοντας γύρω υποστηρίζει με λεπτή , σπειροειδώς έλικες . Αγγούρια είναι επιστημονικά γνωστό ως Cucumis sativus και ανήκουν στην ίδια βοτανική οικογένεια , όπως τα πεπόνια .

Τα αγγούρια που καλλιεργούνται για την κατανάλωση νωπών ή τη συντήρηση σαν τουρσί . Ωριμάζουν γρήγορα και είναι οι καταλληλότεροι για μεγαλύτερες κήπους . Αγγούρια περιέχουν περισσότερες από τις βιταμίνες που χρειάζεστε κάθε μέρα , μόνο ένα αγγούρι περιέχει βιταμίνη Β1 , βιταμίνη Β2 , βιταμίνη Β3 , βιταμίνη Β5 , βιταμίνη Β6 , φολικό οξύ, βιταμίνη C , ασβέστιο, σίδηρο , μαγνήσιο, φώσφορο , κάλιο και ψευδάργυρος .
Οφέλη από Αγγούρια
Οφέλη από Αγγούρια


Αγγούρια είναι εύκολο να αυξηθούν , αν τους δώσουμε καλό χώμα , γεμάτη ήλιο και αρκετή υγρασία , και περιμένετε καιρός να ζεσταθεί πριν από τη φύτευση . Αγγούρια καλλιεργείται ευρέως τροφίμων μας προσφέρει ένα μοναδικό συνδυασμό θρεπτικών συστατικών . Εδώ είναι μια σύντομη λίστα με τα εντυπωσιακά οφέλη για την υγεία που ένα αγγούρι φέρει :

    προωθεί την πέψη
    Ανακουφίζει από πόνο στις αρθρώσεις ( αρθρίτιδα / ουρική αρθρίτιδα )
    μειώνει τη χοληστερόλη
    Ενισχύσεις σε weightloss
    Καταπολεμούν τον καρκίνο
    Ενυδατώνει και remineralizes το σώμα
    αποτρέπει πονοκεφάλους
    Υψηλή περιεκτικότητα σε διοξείδιο του πυριτίου για μεταξένια μαλλιά
    θεραπεύει το διαβήτη
    Ρυθμίζει τη πίεση

Αγγούρι , με τη φλούδα , τις πρώτες
Θρεπτική αξία ανά 100 g (3.5 oz)

    Ενέργεια : 65 kJ ( 16 kcal )
    Υδατάνθρακες : 3,63 g
        Σάκχαρα : 1,67
        Οι φυτικές ίνες : 0,5 g
    Λίπος : 0,11 g
    Πρωτεΐνες: 0,65 g
    Νερό : 95.23
    Θειαμίνη ( Β1 Vit. ) : 0.027 mg ( 2 % )
    Ριβοφλαβίνη ( Β2 Vit. ) : 0.033 mg ( 3 % )
    Νιασίνη ( Vit. Β3) : 0.098 mg ( 1 %)
    Παντοθενικό οξύ ( Β5) : 0.259 mg ( 5 % )
    Βιταμίνη Β6 : 0,04 mg ( 3 % )
    Φολικό οξύ ( Β9 Vit. ) : 7 μg ( 2 % )
    Βιταμίνη C: 2,8 mg ( 3 % )
    Βιταμίνη Κ : 16,4 μ § ( 16 % )
    Ασβέστιο : 16 mg ( 2 % )
    Σίδηρος : 0,28 mg ( 2 % )
    Μαγνήσιο : 13 mg ( 4 % )
    Μαγγάνιο : 0.079 mg ( 4 % )
    Φωσφόρο: 24 mg ( 3 % )
    Κάλιο: 147 mg ( 3 % )
    Νάτριο : 2 mg ( 0 % )
    Ψευδάργυρος : 0,2 mg ( 2 % )
    Φθόριο : 1,3 μg

Αγγούρια μπορεί να σωτέ και σερβίρεται ζεστή με λίγο ψιλοκομμένο άνηθο ως γαρνιτούρα . Εκτός αυτού , το αγγούρι μπορεί να καταναλωθεί άμεσα ακριβώς όπως τα κανονικά φρούτα . Για την καθημερινή διατροφή , μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε το νερό λεμόνι .

Tidak ada komentar:

Poskan Komentar